Jakub Urbański - Official Blog: Malibu & Dance 2011

SZUKAJ

niedziela, 10 lipca 2011

Malibu & Dance 2011

          Siema! Przyznam się szczerze, że dawno tutaj nie zaglądałem. Ciągle jestem w biegu - praca, taniec i minimalna dawka wakacji. Do końca lipca pracuję jeszcze w pizzeri, później w sierpniu odcinam się od rzeczywistości i wyjeżdżam baaardzo daleko :) W celu myślę, że wiadomym. Przede wszystkim żeby się rozwijać tanecznie i odpocząć.
         Na ostatniej tanecznej sesji zdjęciowej było przezabawnie, dzięki jednej z moich wpadek. Zobaczcie sami:
           W moim otwarli nowy pub "Malibu". Korzystając z tego, że są wakacje i kuzynka jest u mnie wybraliśmy się na zwiady i okazało się, że miejsce jest odpowiednie do nas! Muzyka, kolory i drinki :)
           Ostatnio na facebooku ktoś podsunął mi pomysł założenia odpowiedniego profilu. Jeżeli macie ochotę to możecie już teraz go "Polubić", zapraszam: Jakub Urbański (Bubek)
Możliwe, że następnego posta napiszę po wakacjach, bo na razie nie mam zbytnio na to czasu. Teraz już piona i spadam do pracy. Joł! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.