SZUKAJ

sobota, 21 kwietnia 2012

"Lubię to" dla Jakuba Urbańskiego (Bubka)

          Bu! Rozłożyła mnie choroba i leżę dzisiaj cały dzień w łóżku. To chyba po ostatnim wypadzie do Poznania. Wrzucam zdjęcia i zapraszam do kolejnego konkursu, w którym biorę udział. Zasady poniżej.

Potrzebuje Waszych głosów. Tym razem stawka jest większa, bo to Fair Play Dance Camp!

Wchodzimy w link niżej, gdzie znajduję się FunPage:

1) Na starcie trzeba polubić FanPage Fair Play Dance Camp.
2) Następnie wystarczy kliknąć "Lubię to" przy moim komentarzu
do ostatniego wpisu jaki umieszczony jest na tym FanPage'u.
Filmik z największą ilością kliknięć “Lubie to“ wygrywa!

Udostępniajcie link i zapraszajcie do wydarzenia znajomych!
Nikogo nic to nie kosztuje, nikt na tym nic nie traci, a
dzięki Wam mogę nabyć nowy warsztat taneczny.
Na tym obozie będą choreografowie z całego świata!

Link bezpośredni do wpisu: [Kliknij]
Jednak pamiętajcie, aby głos był ważny musicie najpierw polubić
FanPage Fair Play Dance Camp i dopiero wtedy polubić mój komentarz z filmikiem :)

Głosowanie kończy się 6 maja o godz 16:00.
Dziękuje za pomoc!

wtorek, 17 kwietnia 2012

Weekend z galerią Factory!

          Halu! Ubiegły weekend minął mi świetnie. Razem z oranżadą "Vivat" :D Najpierw dwudniowa impreza w najlepszym gronie, a później wraz ze znajomymi wybraliśmy się do galerii Factory, która znajduje się niedaleko Poznania. Pogoda dopisała, więc korzystając z okazji - popstrykaliśmy parę fotek.
          Można powoli wznosić się ku górze, bo czuć smak wakacji. Dzisiaj też jest super pogoda dlatego nie zamierzam siedzieć wiecznie w domu tylko ruszam na rower! Miłego dnia :)

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Relacja prosto z Paryża - Hit Weekend ESKA

          Siema! Jestem po wystawieniu ocen w szkole, teraz czeka mnie tylko lub aż matura. Zobaczymy jak wszystko się potoczy z czasem. Czas wolny spędzam raczej aktywnie lub odpoczywam w domu. Wrzuciłem dla Was filmiki, które nagrywałem osobiście na koncercie Davida Guetty w Paryżu. Może dzięki nim poczujcie ten niesamowity klimat jaki tam panował. Dla mnie to było wielkie przeżycie :)
           Dodatkowo zamieszczam relację radiową - hit weekend ESKA dla tych osób, które nie zdołały usłyszeć pełnej audycji w sobotę bądź niedziele. Polecam, poznajcie pełen skład szalonej eskowej paczki!

Na sam koniec chciałbym Wam bardzo podziękować za każdy oddany głos na mnie w konkursie obozymlodziezowe.pl nie udało mi się zdobyć głównej nagrody, ale wygrałem koszulkę i zająłem 6 miejsce! Miło, że mogę na Was liczyć :) Może niedługo sam przygotuję konkurs dla czytelników. Co Wy na to?  Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za głosy!

czwartek, 12 kwietnia 2012

David Guetta in Pris with radio ESKA

          Halu! Piszę zabiegany jak bałwan i postanowiłem , że muszę opisać Wam ten niesamowity czas, który przeżyłem w Paryżu!
          Wróciłem w poniedziałek, ale jakoś nie było zbytnio czasu, aby wejść i zabrać się za bloga. Mam dużo nowych przemyśleń i inspiracji zaczerpniętych z Francji. To był dla mnie zupełnie inny świat, ciekawsza mentalność ludzi, sposób życia... Wyjechałem w sobotę wieczorem i przenocowałem w Warszawie tego dnia. W niedzielę nocą wyruszyliśmy wraz z całą 120 osobową paczką szczęściarzy. Niestety z naszej grupy dwie osoby dały plamy i nie poleciały, przez co nagroda przepadła, a przecież mógł to wykorzystać ktoś inny? Ahhh taka okazja! Pierwsze moje odczucia na lotnisku były nijakie. Jako, że była to wycieczka jednoosobowa poczułem pewien dystans. Widziałem, że wszyscy się znają, a co ze mną? Okazało się, że niektórzy wygrali w konkursie układania puszki burne'a z puzzli - zaproszenia podwójne. Po czym zadzwoniła do mnie przewodniczka grupy ESKA. Integracja to nie był dla nas problem, co zapewne wyraźnie widać na zdjęciach. W 1 dzień byliśmy w stanie zwiedzić najważniejsze miejsca w stolicy tego pięknego państwa. W życiu nie widziałem tak życzliwych ludzi jak Francuzi! Na każdej twarzy uśmiech. To niesamowite, w Polsce większość podkłada sobie kłody pod nogi, a tutaj odczuwalna jest wyrazista pomoc.Wieczorem po kolacji udaliśmy się na koncert. Tego nie da się opisać, dla takich chwil warto żyć!
          Nagraliśmy ciekawą relację, na którą serdecznie zapraszam
w sobotę (12:00 - 17:00) i niedzielę (10:00 - 14:00).
HIT WEEKEND W RADIO ESKA! (Więcej)
          Zostało jeszcze parę dni do końca konkursu, w którym biorę udział. Bardzo Was proszę o głosy: [Kliknij i zagłosuj]  
Dzięki Wam mogę spełnić kolejne marzenia i pojechać na obóz taneczny do Hiszpanii. Udostępniajcie link, głosujcie ile tylko chcecie (nawet co godzinę!) :D


sobota, 7 kwietnia 2012

Menu na blogu - sprawdź!

          Cześć! Uwielbiam podróże pociągiem, ale nie gdy trwa to ponad 3 godziny, więc uruchomiłem laptopa. Jakoś nie czuję klimatu tych świąt i to zapewne ze względu na to, że cały ich okres spędzam poza domem. Udało mi się chociaż złożyć wszystkim najbliższym życzenia. Za chwilę będę w stolicy i zamierzam się wyszaleć :D Dodałem wczoraj nową funkcję na blogu – menu, które widzicie bezpośrednio pod nagłówkiem. Każdy przycisk czemuś służy: 
1) Strona główna – dzięki, której będziecie mogli odświeżyć bloga; 
2) Biografia – dzięki, której dowiecie się więcej o mojej osobie; 
3) Warsztaty – tutaj będą umieszczane informacje dotyczące zajęć/warsztatów, które poprowadzę w najbliższym czasie; 
4) Konkursy – specjalna zakładka dla Was, gdzie będę zamieszał konkursy, do zdobycia atrakcyjne nagródy; 
5) Galeria – zdjęcia z sesji, specjalna pełna galeria bloga; 
6) Video – filmiki z moim udziałem; 
7) Facebook – odnośnik do mojego oficjalnego fanpeg’u na facebooku; 
8) YouTube – odnośnik do mojego oficjalnego kanału YouTube; 
9) Współpraca/media – dzięki tej zakładce możecie wysłać e-maila i zamówić występ, pokaz taneczny z moim udziałem lub po prostu zgłosić chęć zamieszczenia swojej reklamy na moim blogu; 
10) Kontakt – dane, kontakt telefoniczny i meilowy;
           Co Wy na to? Myślicie, że to dobry pomysł z zamieszczeniem tego paska? Wypowiadajcie się w komentarzach :) Tymczasem idę się zdrzemnąć i już wkrótce relacja z Paryża! 
Konkurs, w którym biorę udział trwa jeszcze tylko tydzień. Póki co brakuje mi 50 głosów, aby wejść na tzw. podium także do dzieła! [Kliknij i zagłosuj] Pozdrawiam :)

piątek, 6 kwietnia 2012

Trip - Warszawa & Paris!

          Hej! Dostałem szczegółowe info odnośnie wygranej w radio ESKA. Powoli zaczynam się szykować, bo czeka mnie duży  trip. Najpierw Warszawa, a później Paryż :D Podczas całego wyjazdu towarzyszyć nam będzie również osoba, która zarejestruje nasze wyjazdowe poczynania i możliwe, że ukaże się w sieci jakiś materiał.
Z całej Polski na koncert Davida Guetty wybiera się aż 120 osób, więc zapewne będzie wesoło! Hotel, w którym nocujemy jest niesamowity, pełen nowoczesnych kątów i co najważniejsze - znajduje się samym sercu Francji. Jak tylko dolecę na miejsce to napiszę Wam jaki jest w rzeczywistości, bo przecież zdjęcia mogą kłamać - (oby nie hehe) 

          Zaraz wyjeżdżam pociągiem do stolicy i udaje się w stronę swojego lokum, po czym pewnie niewyspany- taxówką prosto na lotnisko, bo zbiórka już o 4:30! Czuję, że to będzie zajebisty koncert!
          Przy okazji chciałem Wam podziękować za to, że jesteście i oglądacie moje nagrania w sieci.
Filmik, który dodałem na swoim kanale YouTube ma już grubo ponad 1000 wyświetleń! Aż dostałem natchnienie, aby nagrać kolejny. Przypominam także o głosowaniu, które trwa - głosujcie śmiało, liczę na Was! Wesołych świąt, dużo zdrowia, miłości i spełnienia marzeń i smacznego jajka! ;-)