Jakub Urbański - Official Blog: Workshop with Matt & Fresh Dance Camp 2011!

SZUKAJ

piątek, 5 sierpnia 2011

Workshop with Matt & Fresh Dance Camp 2011!

          Cześć! Sam w to nie wierzę - udało mi się dzisiaj wstać z łóżka o godzinie 6:30, ale to dlatego, że wyjeżdżam wieczorem na wymarzony obóz Fresh Dance Camp 2011! Wracam dopiero 15 sierpnia, a później od razu przepakowuję walizkę i wylatuję odpoczać nad morze ze znajomymi. Już nie mogę się doczekać :) Popatrzcie jaki Ziomek prosto z Paryża będzie na obozie Nas kształcił. Jaram się dogłębnie!
Zawsze tak mam, że jeśli następnego dnia ma się dziać coś ekscytującego to bardzo krótko śpię... Ciekawe czy Wy też odczuwacie takie ciśnienie i wstajecie tak wcześnie rano? ;>
          Apropo.... wczoraj i przedwczoraj byłem na świetnych warsztatach u kumpla z hip hopu i videoclipu, polecam na prawdę zajęcia z tym gościem! Mateusz "Matt" Kupś to świetny choreograf. Dla wszystkich, którzy uwielbiają nowoczesny rytmy i energiczne układy choreograficzne wrzucam nagrania z zajęć i zapraszam do śledzenia wydarzenia na face: [Kliknij] Było gorąco! Oby tak dalej Kupsiol! Teraz lecę się pakować, więc narka :)

Aktualizacja postu: 16 sierpnia, godz. 20:00
          Przepraszam, że tyle musieliście czekać za tymi filmikami z warsztatów, ale dopiero wczoraj wróciłem z obozu i nie dałem wcześniej rady tego wrzucić :) Miłego oglądania!


          

1 komentarz:

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.