Jakub Urbański - Official Blog: Święta, święta i po świętach

SZUKAJ

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Święta, święta i po świętach

          Cześć! Sto lat tutaj nie zaglądałem. Powracam do Was z nową energią i banerem bloga zrobionym specjalnie dla mnie przez mojego osobistego grafika :D - podziękowania dla niego! Jak się Wam podoba?


          U mnie się wiele przez ostatni czas wydarzyło. Zaczynając od świąt, a kończąc na występach :) 
Święta spędziłem w 100% z rodziną, z prezentów jestem zadowolony. Co tu dużo pisać? Wkrótce sylwester!
Planuje go spędzić ze znajomymi na domówce lub w clubie. Wszystko jeszcze się okaże. Na 2012 rok mam
milion postanowień związanych ze szkołą, tańcem Uważacie, że lepiej spędzić sylwka w domu samemu, na domówce czy może właśnie w clubie?
          Ostatnio udzielam się dużo charytatywnie i pomagam. Chcę ten rok zakończyć pozytywnie. Mam za sobą występ w Poznaniu (Galeria Pestka), a teraz w środę szykuje się kolędowanie dla Gruzji, więcej:
[tutaj] + 8 stycznia Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Zapraszam serdecznie na moje pokazy!
         Jeszcze nie miałem okazji złożyć Wam życzeń, więc dziękuje za ten rok, że odwiedzaliście mojego bloga wytrwale (za każdy wpis, reklame itd) :D oraz życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku!

2 komentarze:

  1. Znowu jesteś, no!:)
    W dalszym ciągu pięknych Świąt, Kuba!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuię za występ 28 XII na Placu Targowym. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.