Jakub Urbański - Official Blog: Wywiad dla "Dnia Szamotulskiego" & teledysk Wanna Feel You Now

SZUKAJ

sobota, 25 lutego 2012

Wywiad dla "Dnia Szamotulskiego" & teledysk Wanna Feel You Now



Cześć! Ostatnio udzieliłem wywiadu dla tygodnika "Dnia Szamotulskiego" :) Wczoraj trafił oficjalnie w pełnej wersji do kiosków. Tak jak obiecałem przedstawiam go Wam również na moim blogu. Zapraszam serdecznie do czytania + dodatkowo zamieszczam link do teledysku Patricii Kazadi i Matta Pokory - Wanna Feel You Now": [Kliknij, aby obejrzeć teledysk]
          Niestety nie widać mnie na nim prawie w ogóle, ale kolega Mikołaj załapał się chociaż na 1 planową scenę, więc i tak się cieszymy.  Wkrótce świeże info o nowym teledysku, w którym prawdopodobnie wezmę udział! Nawet nie wiecie jak się cieszę, gdy życie nabiera takiego tempa i spełniają się powoli moje marzenia. Teraz już wiem, że jak się do czegoś wytrwale dąży i walczy to można dużo osiągnąć.  Bierzcie udział w konkursach, trenujcie i działajcie na pełnych obrotach - pozdrawiam! ;-)

Jak to było na początku. Ile lat już trenujesz?
Trenuję od 8 roku życia, chociaż trudno określić dokładnie ten dzień kiedy zacząłem tak na poważnie do tego podchodzić. Przez długi czas uczyłem się jako samouk, ale ostatnio zacząłem korzystać z warsztatów i zajęć wykwalifikowanych instruktorów tańca. 

Ile czasu poświęcasz na trening? (Opisz swój tydzień nauka+taniec, etc.)
Przyznam się szczerze, że różnie to ze mną bywa. Czasami potrafię zamknąć się samotnie na sali i spędzić pół dnia trenując, a gdy nie mam odpowiedniej weny to umiem sobie odpuścić. Jednak nie wyobrażam sobie dnia bez treningu. Jak większość chodzę do szkoły, uczę się i ćwiczę praktycznie codziennie – nie zawsze niestety jest to możliwe. 

W jaki sposób taniec wpływa na Twoje życie?
Taniec pomaga mi łapać kontakt z ludźmi, którzy mają ogromne pasje. Uwielbiam takie osoby. 
Dostaję dzięki niemu możliwość obcowania z wielkim światem wśród fleszy i kamer…
Staram się też jak tylko mogę udzielać charytatywnie. Pomoc innym to podstawa.

Czym jest dla Ciebie taniec?
Taniec jest częścią mnie i wyraża często to co czuję w danej chwili. Na scenie czuję się swobodnie i uwielbiam poszaleć przed ogromną widownią. Bywa też tak, że jak mam cięższy dzień to pozwala mi się wyzbyć złych emocji i zwyczajnie poprawić humor.

Niedawno byłeś w Wa-wie na kręceniu klipu do utworu "Wanna Feel You Now" Patricii Kazadii & Matta Pokory. Opowiedz o tym i czym było dla Ciebie te doświadczenie.
To przede wszystkim świetne doświadczenie, które wzbogaca tancerza. Pozwala obcować z osobami publicznymi i uczy ciężkiej pracy na planie. Na początku organizacja nie była zbyt ciekawa. Okazało się, że jeśli chcesz ujrzeć swoją sylwetkę w clipie musisz się ostro starać i walczyć o swoje marzenia, bo większość ról została przydzielona przez reżysera - Bruce Parramore, który znany jest polskiej publiczności jako twórca takich produkcji jak  „Kochaj i tańcz” oraz „Tancerze”. Cała akcja miała zakończyć się wielką jedną imprezą - jednak Matt Pokora po zdjęciach pojechał odpocząć (tak poinformowała Nas Patricia na miejscu imprezy). Efekty zobaczycie premierowo 17 marca!

Czy taniec jest tym czym chciałbyś zajmować się do końca życia?
Myślę, że tak. Wszystko zweryfikuje przyszłość. Ponoć trudno wyżyć z samego tańca.
Marzę o tym żeby założyć własną szkołę tańca lub porządną formację taneczną.
Póki co już wkrótce startuję z warsztatami, na które zachęcam wszystkich chętnych.

Źródło: www.szamotuły.naszemiasto.pl

2 komentarze:

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.