Jakub Urbański - Official Blog: Trip - Warszawa & Paris!

SZUKAJ

piątek, 6 kwietnia 2012

Trip - Warszawa & Paris!

          Hej! Dostałem szczegółowe info odnośnie wygranej w radio ESKA. Powoli zaczynam się szykować, bo czeka mnie duży  trip. Najpierw Warszawa, a później Paryż :D Podczas całego wyjazdu towarzyszyć nam będzie również osoba, która zarejestruje nasze wyjazdowe poczynania i możliwe, że ukaże się w sieci jakiś materiał.
Z całej Polski na koncert Davida Guetty wybiera się aż 120 osób, więc zapewne będzie wesoło! Hotel, w którym nocujemy jest niesamowity, pełen nowoczesnych kątów i co najważniejsze - znajduje się samym sercu Francji. Jak tylko dolecę na miejsce to napiszę Wam jaki jest w rzeczywistości, bo przecież zdjęcia mogą kłamać - (oby nie hehe) 

          Zaraz wyjeżdżam pociągiem do stolicy i udaje się w stronę swojego lokum, po czym pewnie niewyspany- taxówką prosto na lotnisko, bo zbiórka już o 4:30! Czuję, że to będzie zajebisty koncert!
          Przy okazji chciałem Wam podziękować za to, że jesteście i oglądacie moje nagrania w sieci.
Filmik, który dodałem na swoim kanale YouTube ma już grubo ponad 1000 wyświetleń! Aż dostałem natchnienie, aby nagrać kolejny. Przypominam także o głosowaniu, które trwa - głosujcie śmiało, liczę na Was! Wesołych świąt, dużo zdrowia, miłości i spełnienia marzeń i smacznego jajka! ;-)

4 komentarze:

  1. Cześć.
    Miłego pobytu w Paryżu ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow !! To niesamowite , też bym chciała tak sobię wyjechać :)
    Dodaję się do Twoich obserwatorów i w wolnej chwili zapraszam do mnie :):)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaa, ale Ci zazdroszczę :O Dobrej zabawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa skierowane do mojej osoby.
    Również Tobie życzę spokojnych, wesołych świąt Wielkiej Nocy! :) Tak.. wiem, że jesteś za granicą na imprezie.. ale chociaż przekaż życzenia rodzicom... ;)
    pozdrawiam i pisz.. jak było w Paryżu! ;D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.