Jakub Urbański - Official Blog: Fretobranie

SZUKAJ

wtorek, 9 kwietnia 2013

Fretobranie

Cześć! Pisałem ten wpis będąc w pociągu, ale rozładował mi się notebook, więc przenoszę notatkę ze spóźnieniem dopiero na stronę. Tak wiele się w ostatnim czasie dzieje, że zaniedbałem lekko tego bloga.
          Odwiedziłem w święta okolice Piły i przeżyłem świetne chwile wraz z moimi znajomymi, których serdecznie pozdrawiam! W odskoczni od tańca zająłem się sesjami zdjęciowymi. Fotografie możecie podziwiać poniżej. Oczywiście nie byłoby takiej frajdy, gdyby nie super ekipa! Oto efekty współpracy z Agatą Bączkiewicz! (Dziękuje Wam, że jesteście - lajkujecie, a nawet czasem negatywnie komentujecie mój ruch. Tyle opinii, ile ludzi ;-) miłego dnia!!! ...A następny post ze specjalną niespodzianką ode mnie!)





                        
            Więcej na moim oficjalnym profilu                    maxmodels: dancerbubek

5 komentarzy:

  1. Bardzo udane sesje :D
    Czekam na następny post.

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo męska i ciekawa sesja! :) Pierwsza fotka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia :)

    projekt-love.blogspot.com
    blog o samorozwoju, szczęściu i miłości...

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.