Jakub Urbański - Official Blog: PAMIĘTNIKI Z WAKACJI PART 1

SZUKAJ

piątek, 2 sierpnia 2013

PAMIĘTNIKI Z WAKACJI PART 1

Hello! Widzicie pogodę za oknem? Wstawać!!! Kocham lato, czas wakacji i maxymalnej rozpierduchy :D Za parę godzin wyjeżdżam do Kołobrzegu :)  mega spontaniczny wypad, ponieważ rodzinka zaproponowała mi pobyt z nimi, więc skorzystam. W niedzielę w Ustroniu Morskim jest koncert Dody nowej trasy Fly High Tour. Podobno warto iść ze względu na egzotyczne show dlatego się wybiorę i później zdam Wam relacje jak było :))) Jeśli chodzi o Was to jak spędzacie wakacje? Korzystacie z afrykańskiego klimatu, czy raczej pracujecie lub przesiadujecie w domu? Ja wczoraj wybrałem się pierwszy raz w życiu na poznańskie Termy Maltańskie i było znakomicie. Z J. i M. zaliczyliśmy zjeżdżalnie i bąbelkowe bajery. Można na prawdę odpocząć i zrelaksować się, zapominając o życiowych problemach. Pełen wypas, polecam każdemu!!!



9 komentarzy:

  1. zdecydowanie polecam iść na Dodę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna zjeżdżalnia :)) zazdroszczę wypoczynku ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!

    zapraszam do mnie, może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To 2 zdjęcie bardzo fajne ;D
    Zapraszam do mnie http://hejno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wakacje chyba jak każdy ! :)
    Fajny post :)
    Zapraszam do mnie http://myworld-dankaa.blogspot.com/
    + Dodaję do obserwowanych i licze na rewanż ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam parki wodne :) Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetne fotki. CZYŻBY POZNAŃ?! mam tam rodzinkę :P

    Obserwujemy? Daj znac u mnie,prooooszę.

    Pozdrawiam,

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, no ładnie! dupą na blogu świeci ;p haha

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.