Jakub Urbański - Official Blog: PAMIĘTNIKI Z WAKACJI PART 4

SZUKAJ

środa, 28 sierpnia 2013

PAMIĘTNIKI Z WAKACJI PART 4

Hello Tatar! :D Jak Wam mijają wakacje? Niektórym w sumie już się kończą, a studenci nadal mają wolne. Jeśli o mnie chodzi to myślami jestem już w Bułgarii, a fizycznie nadal w Naszej bezbłędnej Polsce ;] Cieszę się, że wokół mnie jest tylu dobrych i pozytywnie nastawionych do świata ludzi. Dziękuje!!! Postanowiłem się oczywiście tym z Wami podzielić :))) Powoli dochodzę do stabilizacji mojego życia. Praca we właściwym miejscu, od października studia na kierunku - taniec i działam pełną parą. W planach na ten moment mam dwa projekty. Jednym pochwalę się już niebawem na blogu. Będzie to "coś", co poruszy całą blogsferę!!! Póki co pracuję nad tym i kończę edytować. Ciekawi mnie Wasza reakcja i nastawienie. Jestem optymistą i wierzę w to, że każdy pomysł, który sobie w mojej głowie ubzduram jest możliwy do zrealizowania, także... come on! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.