Jakub Urbański - Official Blog: KULTURALNY WEEKEND

SZUKAJ

czwartek, 14 sierpnia 2014

KULTURALNY WEEKEND

Cześć! Zbliża się długi weekend. Każdy z Nas coś planuje... można wypoczywać aktywnie lub całkowicie się zrelaksować. Ostatni weekend spędziłem znakomicie. Początek dnia zacząłem od "ogarnięcia" mieszkania, następnie udałem się z J. do interaktywnego muzeum, które powstało niedawno w miejscu zwanym Bramą Poznania. Pierwsza moja reakcja na pójście do takiego miejsca była bardzo pesymistyczna. Po czym zmieniłem nastawienie będąc już na miejscu. Znakomite wnętrze i technologia przekonały mnie do tego jeszcze mocniej. Wystarczy poświęcić godzinkę czasu i można przypomnieć sobie pare ważnych rzeczy związanych z historią :) polecam każdemu! Kolejnym punktem zatrzymania stała się mała knajpka przy rondzie środka "Cafe La Ruina", w której wraz ze znajomymi zjedliśmy przepyszny obiad. Pomimo cen, które nie były zbyt niskie dania zachwyciły Nas maxymalnie. Warto zaznaczyć, że miejsce ma swój ciepły i charakterystyczny klimat, dzięki któremu oderwanie się od przytłaczającej codzienności staje się w pełni możliwe. Jeśli przebywacie często w tych okolicach to zajrzyjcie, bo naprawdę warto :) tymczasem lecę spać, ponieważ jutro czeka mnie od rana do wieczora trening. Buziaki, dobranoc!!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.