Jakub Urbański - Official Blog: NOWE VIDEO Z HISZPANI!!!

SZUKAJ

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

NOWE VIDEO Z HISZPANI!!!

Cześć Kochani! Powoli wychodzę na prostą z pisaniem postów na bloga. Większość nowych rzeczy wrzucam aktualnie na mój fanpage facebooka lub instagram, dlatego podam Wam poniżej linki do tych profili, abyście mogli śledzić mnie na bieżąco. Zachęcam...

FanPage: [Kliknij]
Instagram: [Kliknij]

Obecnie dużo trenuję w związku z czym brakuje mi czasu na aktualizowanie strony. Jest godzina 02:30, a ja nadal nie śpię, bo próbuję nadrobić zaległości po pobycie w Hiszpanii, a o tym też chcę napisać :D Na dobry początek zamieszam nowe nagranie prosto z Lloret z moją solówką :) możecie śmiało ją udostępniać, komentować i oceniać. Cieszę się, że jesteście ze mną :) jest Was coraz więcej. Buziaki i śpijcie dobrze!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.