Jakub Urbański - Official Blog: ROKIETNICA - CENTRUM FLOW 2014

SZUKAJ

poniedziałek, 8 września 2014

ROKIETNICA - CENTRUM FLOW 2014

Cześć! W sobotę miałem okazję wystąpić w Rokietnicy promując moje nowe zajęcia w Centrum Flow w tej miejscowości :) wpadajcie środy o 18:30 na disco fun. Dziś jestem u mojej piękności N. i wieczorem przewiduje kolejny wpis z fotorelacją. Poznaliśmy się w Hiszpanii i znajomość przetrwała aż do dziś. Jest cudownie :) Wstałem o 6:00, aby przyjechać do N. zjedliśmy śniadanko, potem krótka drzemka i do dzieła - selfie time :D Filmik z pokazu zamieszczam poniżej. Niestety nie działa on na komórkach itp ze względu na chronione prawa można odtworzyć go tylko na standardowej stronie YouTube. Zachęcam do oglądania, komentowania i udostępniania nagrania u siebie. Miłego dnia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.