Jakub Urbański - Official Blog: FASHION SESSION 2015

SZUKAJ

czwartek, 7 maja 2015

FASHION SESSION 2015

Cześć! Tak jak pisałem wcześniej dzisiaj wrzucam zdjęcia z sesji zdjęciowej, w której brałem udział w święta majowe :) Według mnie zdjęcia wyszły fenomenalnie, pogoda dopisała i nie spodziewałem się aż tak dobrego efektu końcowego. Uwielbiam takie przedsięwzięcia i w planach mam kolejne sesje. Nie robię tego, co prawda zawodowo, ale czuję, że bardzo mnie to rozwija np. praca przed obiektywem. Warto się czasem oderwać od szarej rzeczywistości i zapomnieć o problemach :) do zobaczenia na dzisiejszym maratonie Zumby we Wronkach! :*

1 komentarz:

  1. bubek prosze wytlumacz mi to.. kochalam sie w tobie bardzo dlugi czas, bardzo mi sie podobales i nadal czesto o Tobie mysle.. nie rozumiem, dlaczego nie interesuja cie dziewczyny.. nie wygladasz jak gej, nie wierze w to po prostu.. odblokuj aska

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.