Jakub Urbański - Official Blog: MAJÓWKA 2015

SZUKAJ

wtorek, 5 maja 2015

MAJÓWKA 2015

Cześć! Jak Wam mija początek nowego miesiąca? Jeśli chodzi o mnie to majówkę spędziłem z najbliższymi osobami w zaciszu woj. wielkopolskiego :) piękna przyroda, jeziorko, grill i chillout. Naładowałem baterie na full i teraz zabieram się do pracy, ponieważ mam bardzo dużo planów na miesiąc czerwiec. Jeden z nich zdradzę Wam wkrótce :) Dużo osób pyta mnie, dlaczego ściąłem włosy, odpowiadam: po prostu tak chciałem. Jest mi teraz bardzo wygodnie, a tak jak ktoś napisał w jednym z komentarzy "włosy to nie zęby - odrosną" także nie martwcie się. Cieszę się, że wreszcie zrobiło się ciepło i ze spokojem można wyjść na świeże powietrze ubranym w letnie ciuchy :D Przed majówką odwiedziła mnie jeszcze moja przyjaciółka, którą oprowadzałem po Poznaniu i na koniec zrobiliśmy wspólną sesję zdjęciową, której efekty będzie mogli podziwiać już niebawem. Miss you :* Korzystajcie z czasu wolnego i spędzajcie czas aktywnie :) oczywiście zapraszam Was również na moje zajęcia i obóz ze mną, który ma miejsce już w lipcu :) buziaki!!!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.