Jakub Urbański - Official Blog: 22 URODZINY

SZUKAJ

środa, 3 czerwca 2015

22 URODZINY

Cześć! Jak się macie? Cudowna pogoda dziś za oknem :) korzystajcie! Obecnie wracam z Katowic do Poznania i zbliża się tzw. długi weekend także cieszę się niesamowicie. Chciałem Wam ogromnie podziękować za niespodzianki urodzinowe! Począwszy od Wronek po szkołę Tańca Bailando i prywatne "suprajsy" :D Nigdy nie spodziewałem się tego, że moje kursantki zaśpiewają mi "Sto lat" podczas treningów. Jesteście kochane i tworzymy jedność! :) Bardzo dziękuje również J. i A. za prezenty i każdemu z osobna na życzenia. Jesteście dla mnie ważni i Wasza obecność sprawia, że realizuje się w pełni i mam dodatkową motywację :) Tak jak pisałem we wcześniejszym poście musiałem odwołać imprezę urodzinową ze względu na inne projekty taneczne, ale teraz będę miał okazję i trochę wolnego czasu, aby spotkać się z najbliższymi :) Jeszcze raz bardzo dziękuje!!! Miłego dnia :) :) :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.