Jakub Urbański - Official Blog: GRAFIK ZAJĘĆ LIPIEC/SIERPIEŃ 2015

SZUKAJ

poniedziałek, 29 czerwca 2015

GRAFIK ZAJĘĆ LIPIEC/SIERPIEŃ 2015

Hej! W związku z wakacjami i faktem, iż każdy wyjeżdża odpocząć po ciężkim sezonie przedstawiam Wam nowy grafik na miesiąc lipiec/sierpień. Dodatkowo oczywiście zapraszam Was na warsztaty oraz maratony, w których wezmę udział (najbliższy 11.07.2015 w Boszkowie - obok Leszna).  Pochwalcie się gdzie wyjeżdżacie w tym roku? Jeśli chodzi o mnie to odpoczywam raczej w październiku i krótko w sierpniu :) Gdzie? To czas pokaże... Pozwalam sobie jednak czasem na wyjazdy weekendowe i często to jest polskie morze, ponieważ uwielbiam wakacje, na których mogę odreagować i odpocząć od hałasu w wielkim mieście słuchając zwyczajnie np. szumu morza. Ostatnim takim wypadem był Kołobrzeg i miło to wspominam :) Przy okazji trafiłem na rozpoczęcia Lata z Radiem Zet, gdzie można było posłuchać artystów na żywo prosto ze sceny. Zamieściłem trochę zdjęć pod postem :) W związku z tym, że poruszam się często pociągami i podróżuje praktycznie codziennie zdarza mi się niestety lub "stety" (jak kto woli) ;-) jadać ciągle na mieście. Nie jestem zwolennikiem wrzucania fot jedzenia do sieci, ale przez zaistniałą sytuację sam to robię :D Jedynym plusem tego jest to, że poprzez takie zdjęcia i przede wszystkim opinie zamieszczone pod nimi można znaleźć w okolicy na prawdę dobre restauracje i wyjść najedzonym i zadowolonym po wizycie w danym miejscu. Teraz spadam na obiad i widzimy się dzisiaj na sali w Szkole Tańca Bailando. Do zobaczenia! :) :) :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.