Jakub Urbański - Official Blog: LIVE

SZUKAJ

czwartek, 18 czerwca 2015

LIVE

Cześć! Za chwilę wakacje! Macie już jakieś plany gdzie wyjeżdżacie w tym roku? Będzie to czas spędzony w Polsce, a może poza granicami Naszego pięknego kraju? Jeśli chodzi o mnie to osobiście preferuje wakacje za granicą jednakże nie wykluczam krótkiego pobytu nad polskim morzem :) Postanowiłem w związku z tym zebrać wszystkie zaległe zdjęcia i wrzucić w dzisiejszym poście. Czas biegnie tak szybko, że nie jestem w stanie aktualizować postów na blogu :D Odwiedziłem ostatnio stolicę, Wrocław i przeprowadziłem masę warsztatów tanecznych, na które oczywiście nadal Was zapraszam :) Wszelkie newsy dotyczące tego tematu znajdziecie u mnie na FanPage'u: www.facebook.com/bubekdancer zapraszam! :)

W poprzedni weekend Wrocław mnie zaskoczył. Oczywiście  - pozytywnie. Kiedy byłem zimą odwiedzić to miasto kompletnie nie przypadło mi do gustu. Natomiast teraz, gdy jest upał i słońce świeci Nam prosto w oczy mógłbym w tym mieście przebywać godzinami :) Klimat, ludzie, rynek, wyspa... to wszytko sprawia, że niewątpliwie Poznań pod tym względem nie mógłby z Wrocławiem konkurować. Dziękuje za wspólne chwile spędzony z moimi przyjaciółmi! Nie tylko podczas wyjazdów prywatnych, ale również zajęć tanecznych. W wakacje (lipiec/sierpień) grafik moich treningów będzie się nieco różnił od tego poza sezonem letnim. Oczywiście wkrótce go dla Was opublikuje. Nowe zajęcia, które prowadzę odbywają się blisko Wronek, w miejscowości Stróżki, gdzie co środę zapraszam Was o godz. 18:00 juniorzy, 19:00 Zumba Fitness. Miłego, buziaki! :* :)































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.