Jakub Urbański - Official Blog: MARATON ZUMBY - BOSZKOWO

SZUKAJ

sobota, 18 lipca 2015

MARATON ZUMBY - BOSZKOWO

Hej! W zeszłą sobotę miałem okazję uczestniczyć w Maratonie Zumby, który miał miejsce w Boszkowie. Było to coś niesamowitego :) Ludzie zjednoczyli się razem i zapełniając całą plaże tańczyli z Nami do samego końca. Dziękuje Wam za energię! Jesteście niesamowici i pamiętajcie, ze każdy z Was jest wyjątkowy :) Jeszcze raz ogromne podziękowanie również dla organizatorki za zaproszenie :) W planach mam dwa takie maratony na plaży, ale o tym oczywiście powiadomię Was w najbliższym czasie jak tylko będę znał dokładne szczegóły. Dzisiaj wypoczywam w swoim rodzinnym domu i napawam się ciszą :) Uciekam na plaże, buziaki!!! :) :) :) 
Jeśli chcecie śledzić mnie na bieżąco to wpadajcie na mojego snapchata, nick: urbanski.jakub na nim znajdziecie wiele zdjęć i nagrań :) 




1 komentarz:

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.