Jakub Urbański - Official Blog: MARATON ZUMBY NA PLAŻY - CHOJNO & PNIEWY

SZUKAJ

sobota, 6 lutego 2016

MARATON ZUMBY NA PLAŻY - CHOJNO & PNIEWY

Siemka! Jestem właśnie na urlopie i w końcu mam czas, aby nadrobić zaległości na blogu :) Na pierwszy rzut idą materiały z Maratonów Zumby, które miały miejsce na plażach w województwie wielkopolskim. Udało mi się pierwszy raz zorganizować tego typu event i w tym roku na pewno będziemy odwiedzać inne miejsca. Jeśli macie swoje propozycje to piszcie na meila: urbanski.jakub@fejm.pl na filmikach poniżej, które sam zmontowałem (chociaż nie jestem w tym dobry) możecie zobaczyć jak to wyglądało w zeszłym roku. Na każdy z maratonów zapraszam gościnnie instruktora i przeważnie wydarzenie, które odbywa się na plaży jest bezpłatne dla wszystkich chętnych uczestników :) Myślę, że jest to doskonałe urozmaicenie czasu wolnego podczas słonecznych wakacji. Nie mogę się już doczekać lata! Tymczasem pozdrawiam Was z Czech! Buziaki!
I Maraton Zumby - Chojno 2015 from Jakub Urbanski on Vimeo.
I Maraton Zumby - Pniewy 2015 from Jakub Urbanski on Vimeo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.