Jakub Urbański - Official Blog: Jacek Watracz - Wizz Ambassadors 2013

SZUKAJ

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Jacek Watracz - Wizz Ambassadors 2013


          Siema! Wreszcie trochę słońca! Od razu lepiej funkcjonuje :) uwielbiam czerpać energię z pogody :D Zaktualizowałem terminarz moich występów, który jest dostępny na górze mojej strony. 
Sprawdźcie gdzie możecie mnie zobaczyć :))) 
       
         Mam dla Was prośbę, a mianowicie...  Kumpel bierze udział w konkursie Wizz Ambassadors 2013. Osobiście rzadko biorę udział w głosowaniach tego typu, ale jeśli chodzi o moich bliskich znajomych to oczywiście pomagam o ile istnieje taka możliwość. 
Dlatego proszę Was o wsparcie :)) i z góry dziękuje za głosy!


Głosujemy na Jacka Watracza - fota z truskawką
(Można oddać dwa głosy dziennie)
Najłatwiej znaleźć Jacka w zakładce "Poland" lub "Top rated"
Głosowanie kończy się na początku maja, a głosować można każdego dnia! Wygrywa dwója kandydatów z największą ilością głosów w danym kraju! Do dzieła!!!

1 komentarz:

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.