Jakub Urbański - Official Blog: NIE DLA PSA KIEŁBASA

SZUKAJ

czwartek, 6 czerwca 2013

NIE DLA PSA KIEŁBASA

Hello! Zaczynam nadrabiać braki na blogu. Niestety słaby ze mnie blogger, bo średnio mój wpis pojawia się, co dwa miesiące, ale obiecuje, że się poprawię ;-) Sporo teraz dzieję się wokół mojego hobby jakim jest taniec. Cieszę się, że nadal realizuje się w tym, co kocham najbardziej i spełniam swoje marzenia!!! Teledyski, zajęcia taneczne, sesje, pokazy, turnieje, reklamy, film, wywiady... Zdążyłem nawet wyjechać na mini wakacje z moją big love do Sopotu  :))) pozdrawiam J.

Miesiąc temu kiedy miałem wystąpić na pokazie otwarcia agroturystki w jednej z okolicznych wiosek niestety chcąć niechąc musialem zrezygnować. Staram się od jakiegoś czasu twardo stawiać warunki. Liczy się dla mnie organizacja, scena, nagłośnienie i wiele innych ważnych rzeczy. Często udzielam się charytatwnie i pomagam przez co za pokaz nie biorę żadnego wynagrodzenia lecz uczmy się szanować siebie nawzajem. Taniec to również ciężka praca ;-) To w takim wielkim skrócie jeden  z incydentów mojego majowego tripu. Lecę czerpać energię z pogody, która jest za oknem. Życzę Wam miłego po południa!!! :))))


1 komentarz:

  1. cieszę się, że taniec sprawia Ci wielką radość :) tak trzymać! trzeba wierzyć w marzenia i dążyć do celu :)
    dziękuję Ci za miłe słowa :) u mnie w rodzinie wszyscy są tacy szczupli xD no i też treningi piłki nożnej sprawiają, że nie umiem przytyć, a chciałabym :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.