Jakub Urbański - Official Blog: SUMMER TIME 2014

SZUKAJ

niedziela, 24 sierpnia 2014

SUMMER TIME 2014

Cześć! Zaraz koniec wakacji. Jak się z tym czujecie? Został tylko tydzień, wyjeżdżacie gdzieś jeszcze? Jeśli o mnie chodzi to mam jeszcze miesiąc lenistwa, ponieważ studia zaczynam dopiero od października. Będzie to raczej pracowity miesiąc, gdyż wrzesień to początek nowego sezonu tanecznego, zapisy itd oczywiście wszystkich Was zapraszam na moje warsztaty i zajęcia. Staram się korzystać z wolnego czasu jak tylko się da. Byłem nad morzem z J. gdzie spędziliśmy cudownie parę dni i zregenerowaliśmy siły ;-) Były u mnie też "bliźniaczki", które poznałem na obozie w Lloret De Mar (relacja pobytu post wcześniej).  Powspominaliśmy razem ten świetnie spędzony czas w Hiszpanii :) Oprócz tego przewinęło się paru znajomych i zaliczyłem dwa dni w Pile. Relacje międzyludzkie są dla mnie ważną kwestią i nie chcę tego zaniedbywać, więc jak tylko chcecie to dzwońcie, piszcie, komentujcie. Cieszy mnie Wasza obecność i wsparcie. Tęsknie bardzo za moją elficką przyjaciółką - Oldżą, wracaj już Kochana :*** :)










3 komentarze:

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.