Jakub Urbański - Official Blog: BACSTAGE NOWEGO KLIPU

SZUKAJ

środa, 31 grudnia 2014

BACSTAGE NOWEGO KLIPU

Witajcie Kochani! Jak tam Wasze przygotowania do sylwestra? Domówka, club czy jakie macie plany? Jeśli chodzi o mnie to jestem właśnie w drodze do Kołobrzegu :) spędzę tutaj najbliższe dwa dni. Rzadko bywam zimą nad polskim morzem, dlatego radość jest podwójna. Na drodze jest strasznie ślisko także uważajcie i jedźcie bezpiecznie jeśli gdzieś wyjeżdżacie. 

W tym poście poniżej wrzucam zdjęcia z bacstage'u do nowego klipu tanecznego. Będzie to video promujące szkołę tańca Bailando, w której pracuje. Nagrywaliśmy sceny w różnych miejscach. Zobaczycie mnie tańczącego w duecie z Agnieszką Długosz, która również prowadzi zajęcia w tej szkole. Efekty końcowe już niebawem ;) buziaki!

1 komentarz:

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.