Jakub Urbański - Official Blog: CHRISTMAS TIME 2014

SZUKAJ

czwartek, 25 grudnia 2014

CHRISTMAS TIME 2014

Witajcie! W tym roku spędzam święta w pełni z rodziną i wszystko mam zaplanowane :) Nawet prezenty zdążyłem pokupić wcześniej, aby uniknąć straszliwych tłumów, które niewątpliwie zniechęcają mnie do czegokolwiek w tym jakże pieknym okresie. Co dostaliście ciekawego od gwiazdora? Pochwalcie się. Mnie udało się zgarnąć perfum, kalendarz, dużo słodkości, płyty z muzyką i oczywiście nie zabrakło skarpet od babci :) Jestem szczęśliwy. Wyjątkowo bardzo podoba mi się prezent od J. ale o tym w następnym poście. Cieszę się, że udało mi się powstrzymać ogromny apetyt i zjadłem mało w te święta. Jednakże pierogi mojej mamy są najlepsze na świecie i tego nigdy sobie nie odmówie. Teraz jestem już w Poznaniu i przyjechała do mnie moja siostra, z którą spędzę cały jutrzejszy dzień, dlatego idę spać, a Wy sprawdźcie czy Wasze zwierzaki mowią ludzkim głosem? :D Buziaki, dobranoc!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.