Jakub Urbański - Official Blog: KONCERT ALEKSANDRY JABŁONKI - HAH 2014

SZUKAJ

poniedziałek, 22 grudnia 2014

KONCERT ALEKSANDRY JABŁONKI - HAH 2014

Cześć! Jak się macie przed świętami? Gotowi jesteście na środową wigilię? Choinka ubrana? U mnie wszystko gotowe lecz czasami bywa nerwowo. Jestem obecnie w Poznaniu i wyjeżdżam dopiero stąd do rodziny w środę. Cieszę się, że nareszcie zobaczę wszystkich bliskich, bo wbrew pozorom rzadko się widujemy. Osobiście uwielbiam święta lecz cały klimat związany z szaleństwem zakupów w centrach handlowych absolutnie mi nie odpowiada. Ludzie zachowują się jak "zwierzęta" i często zapominają na czym polega konkretnie to święto i czemu ono służy.

W grudniu zapraszałem Was wiele razy na moje pokazy, które miały miejsce w klubach. Dziękuje za Waszą obecność :) jesteście Kochani! W nowym roku będzie ich więcej, ponieważ planuje taneczną trasę - Super Hero Tour 2015, która składać się będzie z pokazów oraz warsztatów tanecznych. Jeśli chcecie, abym pojawił się również w Waszym mieście odzywajcie się: urbanski.jakub@fejm.pl lub tel. +48 726 781 228 oferta wraz z video, zdjęciami oraz opisem wysyłana jest do wielu klubów w Polsce i nie tylko :) Warto zaznaczyć, że czegoś takiego w Polsce jeszcze nie było. Stroje na show przygotowane są dokładnie pod tematykę eventu oraz muzyka dobierana w szczegółowy sposób. Pokazy to trzy wejścia kilkuminutowe, które poza tańcem wnoszą za sobą dawkę poruszenia ludzkiej wyobraźni o czym przekonać musicie się sami :) Wkrótce ujrzycie pełną sesję przygotowań do trasy. Natomiast w dzisiejszym poście załączam zdjęcia z koncertów z Aleksandrą Jabłonką, które miały miejsce również w grudniu. Dobranoc!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.