Jakub Urbański - Official Blog: ZAPOWIEDŹ SESJII ZDJĘCIOWEJ

SZUKAJ

środa, 24 grudnia 2014

ZAPOWIEDŹ SESJII ZDJĘCIOWEJ

Cześć! Dzisiaj święta :) Pewnie nie jeden z Was nie mógł się już doczekać tego dnia. Sam wybieram się dopiero do rodzinki i chcę już zasiąść przy wigilijnym stole. Jakie potrawy można u Was spotkać najczęściej i co lubicie najbardziej jeść na wigilię? Jeśli chodzi o mnie to nie jestem oryginalny, bo kocham pierogi z grzybami i kapustą plus ciepły barszcz z uszkamk :) a jak to jest u Was? Piszcie w komentarzach.

W dzisisiejsszym poście chciałbym pokazać Wam także przedsmak mojej sesjii zdjęciowej, która miała miejsce wczoraj - dzień po dniu, w którym nagrywałem nowy klip taneczny promujący szkołę tańca Bailando. Sesja jest typowo oldscholowa. Ujrzycie w niej nie tylko mnie, ale również modelkę Olgę Maciąg, z która pozowałem. Dodatkowo charakter sesjii nadają Nasze nietuzinkowe stylizacje oraz dodatki, które dobieraliśmy zupełnie sami. Efekty finalne wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.