Jakub Urbański - Official Blog: FACEBOOK & INSTAGRAM

SZUKAJ

niedziela, 17 maja 2015

FACEBOOK & INSTAGRAM

Cześć! Jak Wam mija weekend? Spokojnie czy raczej aktywnie? Na wstępnie chciałbym Wam podziękować za to, że jesteście ze mną od początku i mogę na Was zawsze liczyć. Wchodzicie tutaj, czytacie... cieszę się, że mam swoich odbiorców :) Na facebooku jest Was już ponad 2000, a na instagramie ponad 1000!!! Na tych portalach wrzucam więcej niż na blogu, tzn. możecie zobaczyć, co robię na co dzień i kiedy odbywają się moje zajęcia oraz łatwiej ze mną w ten sposób nawiązać kontakt. Słyszałem o możliwości kupowania lajków i niejednokrotnie mnie do tego zachęcano, ale za każdym razem odmawiałem. Dlaczego? Dlatego, że wolę mieć Was! Prawdziwych, żywych ludzi, z którymi mogę dzielić się swoją pasją niż roboty, które automatycznie wystawiają komentarze. Liczba polubień i followers'ów świadczy tylko o tym, że naprawdę to, co robię ma sens.
Pamiętajcie, aby dążyć do spełniania swoich marzeń pomimo przeciwności losów, bez nich Nasze życie nie ma sensu. Peace & love! :)

INSTAGRAM - [Kliknij]
FACEBOOK - [Kliknij]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.