Jakub Urbański - Official Blog: WORKSHOP - SZTOS 1

SZUKAJ

czwartek, 21 maja 2015

WORKSHOP - SZTOS 1

Cześć! Jak radzicie sobie w taką ponurą pogodę? Jeśli o mnie chodzi to obudziłem się, zjadłem śniadanie i zaraz do lecę pracy. Kto ma podobny plan działania? :D Niestety w ostatnim czasie łapią mnie dziwnego rodzaju kontuzje - ból stopy, nadgarstka... macie jakieś sposoby, aby temu zapobiec? Smaruje maściami wszelkiego rodzaju i będąc u ortopedy prywatnie dowiedziałem się, że to jest zwyczajne przeciążenie, dlatego teraz oszczędzam siebie w każdym calu. Wczoraj byłem jednak na warsztatach w jednej ze szkół :) Był sztos!!! Tyle dzieci, młodzieży, energii!!! Zresztą na wszystko dowodem są fantastyczne zdjęcia. Za zaproszenie i super organizację oczywiście dziękuje M. :* :* :* będę za Was trzymał kciuki podczas pokazu na zakończenie roku :) :) :) spisaliście się na medal! Miłego dnia!!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.