Jakub Urbański - Official Blog: NEW TATTOO

SZUKAJ

sobota, 9 maja 2015

NEW TATTOO

Cześć! Zastanawiam się co sądzicie o tatuażach? Zrobilibyście sobie lub macie jakieś dziary? Teraz, co prawda można usunąć lub zmodyfikować każy tatuaż, chociaż nie jest to do końca takie łatwe i tanie. Jeśli chodzi o mnie to mam obecnie tylko dwa. Jeden to "danse macabbre", który mieści się na prawej ręce. Odnosi się on bardzo do mojego całego życia oraz tego bloga. Możecie poczytać o nim na moich pierwszych postach :) :) :) Natomiast drugi to diament stylistycznie podobny do tego pierwszego tatuażu, ponieważ też ocieka z niego kontur. Nie ma on dla mnie aż tak dużego znaczenia jak ten pierwszy, ale jest również ważny. Osobiście nie planuje kolejnych, ale nie wykluczam, że w przyszłości jakikolwiek się nie pojawi. Piszcie w komentarzach jak Wam się podoba :) :) :) Wrzuciłem też parę zdjęć z restauracji, w których miałem okazję ostatnio być. Uwielbiam poznawać nowe miejsca. Tym bardziej jak jest w nich pysznie <3 miłego dnia!!! Pozdrowienia znad polskiego morza :) :) :)





\





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.