Jakub Urbański - Official Blog: WEEKEND NAD MORZEM

SZUKAJ

poniedziałek, 11 maja 2015

WEEKEND NAD MORZEM

Cześć! Jestem właśnie w drodze do Poznania z J.Wjeżdżam prosto na zajęcia w Szkole Tańca Bailando :) Już nie mogę się doczekać! Nie ma nic lepszego niż zresetowanie swojego samopoczucia poza terenem, w którym przebywa się codziennie. Pierwszy raz w życiu byłem w prawdziwej grocie solnej i nawet mi się podobało :) polecam bez wątpienia każdemu, kto ceni sobie ciszę i spokój. Teraz ciśniemy ostro na trening i widzimy się na salce :) :) :) Chciałem Wam bardzo podziękować za obserwowanie na instagramie, gdzie znajduje się już ponad 1000 followersów :D Jeśli ktoś jeszcze chce śledzić mnie na bieżąco to zapraszam: [Kliknij]










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.