Jakub Urbański - Official Blog: WAKACJE PART 2

SZUKAJ

wtorek, 21 lipca 2015

WAKACJE PART 2

Cześć! Udało mi się wykrzesać trochę materiału z ostatniego Maratonu Zumby w Boszkowie, który odbył się na plaży :) Postarałem się, aby filmik odzwierciedlił chociaż w kilku procentach atmosferę, która miała tam miejsce, a było niesamowicie!!! Miałem tylko trzy krótkie fragmenty nagrane z eventu, ale posklejałem to w jedną całość :) Poznałem super instruktorów i nigdy nie zapomnę Waszych uśmiechów podczas, gdy tańczyliście razem z Nami. Niebawem szykuję cztery maratony dla Was w czterech zupełnie innych miejscach. Sprawdzajcie bloga często, aby dowiedzieć się o szczegółach. Buziaki Kochani, odpoczywajcie aktywnie! :) :) :) Wpadajcie na snapa: urbanskijakub 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.