Jakub Urbański - Official Blog: WAKACJE PART 3

SZUKAJ

środa, 29 lipca 2015

WAKACJE PART 3

Cześć! Jak mijają Wam wakacje?! Odwiedziłem ostatnio moich przyjaciół i niedługo wylatuje za granicę. Wrzucam kilka zdjęć, ale więcej znajdziecie na moim snapie: urbanskijakub wpadła do mnie również Sylwia Lipka, którą pewnie większość z Was zna np. z programu "I <3 Violetta" na Disney Channel. Poznaliśmy się na obozach młodzieżowych w Hiszpanii i Naszą znajomość utrzymujemy do teraz :) Sylwia była pierwszy raz w Poznaniu, dlatego w szybkim tempie postanowiłem jej pokazać Poznań w "pigułce" :D Szykuję Maraton Zumby we Wronkach dla Was 6 sierpnia, na który Was serdecznie zapraszam! W najbliższym czasie udostępnię szczegóły eventu :) Teraz spadam na miasto, bo przyjechały znajome z Warszawy i znów załączam funkcje przewodnika ;-) buziaki!!! :) :) :) 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarz.
Jeśli chcesz śledzić moje wpisy na
bieżąco to dodaj mnie do obserwowanych.